Wedstrijdverslagen

Fase 2

Tivoli JO13-1 - RPC JO13-2

20-11-2021

Deze keer een goede start van Tivoli aan het begin de wedstrijd. Na 5 minuten een kopbal van Furkan, waarbij de keeper nog voor de lijn red, maar in de rebound scoort Furkan de 1-0. We gaven geen kansen weg en er was een duidelijke veldoverwicht van Tivoli. Na de 1-0 kansen voor Oumair, Jaylanio en een kopbal van Furkan die door de keeper worden gered. 10 minuten voor de rust een vrije trap van ongeveer 25 meter die door Pim direct werd genomen, mooi in de hoek geplaatst 2-0. Dit was tevens de ruststand. Direct na de rust een goede loopactie van Jaylanio die wordt afgerond 3-0. Daarna probeert RPC wat meer op onze helft te spelen en moest Tommy een paar keer ingrijpen, zonder al te grote kansen voor RPC. 10 minuten voor het einde een dieptepass van Furkan op Luuk waarbij de bal beheerst in de bovenhoek wordt geschoten 4-0. Het positieve aspect in deze wedstrijd is dat we deze keer geen tegengoal kregen. We hebben niet of nauwelijks kansen weggegeven aan de tegenstander en er werd goed verdedigd. Volgende week wacht ons een zware wedstrijd tegen de koploper DVS JO13-1!

Tivoli JO13-1 - DVS 13-1

27-11-2021

De topper tegen DVS is wegens Corona besmettingen bij DVS afgelast, deze wedstrijd is belangrijk als we komende 2 wedstrijden winnen, dan is dit de kampioenswedstrijd.

DBS JO13-3 - Tivoli JO13-1

04-12-2021

Voor de wedstrijd afmeldingen van Thomas en Nathan, 2 belangrijke verdedigers, hierdoor spelers in de verdediging moeten zetten die dit niet gewend zijn. Stijn op linksback en Noa voorstopper, beide hebben een zeer goede wedstrijd gespeeld, goed te weten dat deze opties er zijn. Na 2 minuten stonden we al achter met 1-0 door niet geconcentreerd aan de wedstrijd te beginnen. 5 minuten later een goede corner van Romano wordt door Furkan ingekopt 1-1. Kort daarna een schot van Romano op de paal. 5 minuten voor de rust vlagt onze grensrechter voor buitenspel, maar de scheids laat doorspelen en het wordt helaas onverdiend 2-1 voor DBS. Protest vanuit Tivoli levert niks op. De opa van Romano wordt tot onze verbazing weggestuurd voor commentaar op de scheids. Erg bizar, maar wel waar! De tweede helft spelen we iets beter. 5 minuten na de rust een corner van Gyon, wordt door Furkan hoog en hard ingetrapt 2-2. Daarna krijgen we de kansen om de wedstrijd te kantelen. Jaylanio en Romano gaan op de keeper af, maar allebei zijn te gehaast in de afronding en de keeper redt. De 2-3 valt helaas niet, eindstand 2-2! Erg jammer deze uitslag. Maar de jongens hebben wel gestreden zonder wissels. Komende wedstrijd Valkenswaard JO13-2 – Tivoli JO13-1 moet gewonnen worden, dan worden we 2 e in de 2 e klasse en promoveren we naar de 1 e klasse na de winterstop.
TIVOLI JO13-1